19 دی: رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: مردم با حضور خود در انتخابات، نقشه‌های دشمنان را بی‌اثر کنند.
آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی صبح جمعه پس از شرکت در انتخابات با اشاره به حساسیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، افزود: مردم عزیز بیش از چهل سال ‌پای این انقلاب و این نظام و ارزش‌های آن ایستادند و امیدواریم که این بار هم با حضور بسیار چشمگیر در این دوره حساس از انتخابات و با انتخاب اصلح، موجب تحکیم نظام اسلامی بشوند.

وی ادامه داد: مردم عزیز یقین داشته باشند که این رأی ثواب بسیار بسیار بالایی دارد و هیچ تردیدی در این نیست که از عبادت‌های بسیار بزرگ است. این رأی، رأی به شخص نیست؛ رأی به نظام اسلامی است و رأی برای تدام این انقلاب با عطمت ماست و رأی به اسلام است و این مطلبی است که شعار نیست و ‌واقعیت است.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) ادامه داد: من امیدوارم که این دوره از انتخابات سبب یأس بیشتر دشمنان بشود و نقشه‌های دشمنان و خواب‌هایی که دشمنان برای این نظام دیده‌اند از بین برود. من فکر می‌کنم دشمنان ما در هیچ دوره‌ای به این نحو متحد نبوده‌اند برای اینکه مردم را به عدم حضور در انتخابات تشویق کنند. سیاست همه دشمنان و محور کارشان بر عدم حضور مردم است.

آیت الله فاضل لنکرانی ابراز امیدواری کرد که مردم حضور چشمگیری در انتخابات داشته باشند و با رأی خود، دشمنان را برای همیشه مأیوس کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :