19 دی: فرمانده انتظامی استان قم گفت:در بررسی صورت گرفته مشخص شد سارقان با تخریب دیوار و درب منازل خالی از سکنه، نسبت به سرقت اموال با ارزش منازل ویلایی و فصلی روستایی اقدام می‌کردند.
سید محمود میرفیضی گفت: در پی وقوع سرقت از چندین منزل روستایی در قم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد سارقان با تخریب دیوار و درب منازل خالی از سکنه، نسبت به سرقت اموال با ارزش منازل ویلایی و فصلی روستایی اقدام می‌کردند.

سردار میرفیضی عنوان کرد: کارآگاهان با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی پی بردند این سرقت‌ها در یک بازه زمانی هر بار با خودرو‌های متفاوت صورت گرفته بنابر این در اقدامی مشترک با مأموران فرماندهی انتظامی بخش "کهک" یکی از این خودرو‌ها (پراید) را با سه نفر سرنشین شناسایی و افراد دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در ادامه چهار نفر دیگر از همدستان این افراد طی عملیاتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۲۱ فقره سرقت از منازل فصلی بخش کهک که بر اساس اعلام کارشناسان ۲۱ میلیارد ریال برآورد شده اعتراف کردند، افزود: در نهایت متهمان تحویل مرجع قضائی استان شدند.
  • نویسنده :
  • منبع :