19 دی: نماینده مردم گلپایگان در مجلس با استناد به نشست خبری سید ابراهیم رئیسی و پاسخ منفی او به پرسش خبرنگار خبرگزاری AFP فرانسه مبنی بر امکان دیدار او با جو بایدن گفت: پاسخ قاطع شما و «نه» گفتن به دشمنان قلب مومنان را جلا داد.
سید مسعود خاتمی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک به سید ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم اظهار کرد: علی رغم مشکلات کمرشکن و نارضایتی معیشتی ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمن و بی‌تدبیری یا سوء تدبیر  و همچنین تبلیغات فراوان رسانه‌های معاند و خوف واگیری بیماری کرونا باز هم این ملت بزرگ با عزمی راسخ و با حضوری پرشور بیداری و امیدواری خود را در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی نشان دادند.
نماینده مردم گلپایکان در مجلس یازدهم ضمن تشکر از مردم ایران، از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تشکر کرد و گفت: باید از برادران انقلابی‌ام یعنی علیرضا زاکانی و سعید جلیلی تشکر ویژه داشته باشم چرا که نشان دادند دغدغه انقلاب دارند و برای حفظ آن از خود می‌گذرند.
وی افزود: یکی از نقاط مثبت این انتخابات این بود که بعضی از منتقدان و گرایش‌های سیاسی علی رغم انتقاد خود به روند انتخابات، به دهان مخالفین و معاندین کوبیدند و بر خلاف هجمه دشمنان خارجی مردم را به حضور فعال دعوت کردند.  باید از آنان نیز تشکر کنیم.
این عضو کمیسیون بهداشت و مجلس ضمن تبریک به سید ابراهیم رئیسی تأکید کرد: این دولت، دولت همه مردم است. چه آنها که به ایشان رأی داده‌اند؛ چه آنها که به ایشان رأی نداده‌اند و چه آنها که اصلا رأی نداده‌اند. به سید ابراهیم رئیسی توصیه می‌کنم که در انتخاب مدیران تخصص و روحیه جهادی را به عنوان شرط اصلی قرار دهد. کسانی را انتخاب کنید که خود را بدهکار مردم بدانند نه طلبکار. افرادی را انتخاب کنید که عاشق خدمت باشند نه شیفته قدرت! افرادی را انتخاب کنید که در عمل فساد ستیز باشند.
خاتمی با استناد به نشست خبری سید ابراهیم رئیسی و پاسخ منفی او به پرسش خبرنگار خبرگزاری AFP فرانسه مبنی بر امکان دیدار او با جو بایدن، ریاست جمهوری آمریکا گفت: پاسخ قاطع شما و «نه» گفتن به دشمنان قلب مومنان را جلا داد. شما از موضع این ملت بزرگ شهید داده پاسخ دادید. شما نشان دادید که اهل «اشدا الکفار و رحماء بینهم» هستید. خدمت گزاران صدیق و مومن هرگز خود را برای خدمت مطرح نمی‌کنند. شما باید آنها را پیدا کنید. اراده ملت را بدانید. عزت این مردم را برگردانید. با منتقدان به شیوه اسلامی رفتار کنید. با تحقیر رفتار نکنید. فساد و ناکارامدی دو مشکلات امروز است. مجلس شورای اسلامی در این مسیر همدل شما خواهد بود. امیدوارم دولت سیزدهم با حرکت جهادی نهضت خدمت به مردم را سرعت بخشد و مجدادا امید و اعتماد از دست رفته را ترمیم کند.

  • نویسنده :
  • منبع : ایسنا