19 دی: سایت رسمی باشگاه استقلال پست اینستاگرامی عضو سابق هیات مدیره استقلال که اخیرا از این باشگاه جدا شده را مطالبی سراسر کذب و خلاف واقع دانست.
سایت رسمی باشگاه استقلال پست اینستاگرامی عضو سابق هیات مدیره استقلال که اخیرا از این باشگاه جدا شده را مطالبی سراسر کذب و خلاف واقع دانست و در ادامه نوشت: پس از استعفای برخی از اعضای هیات مدیره و با هدف اصلاح مدیریتی و ارتقای کارآمدی باشگاه از سوی مجمع باشگاه، اعضای جدید هیات مدیره و از جمله پیشکسوت محبوب پرویز مظلومی انتخاب شده‌ است. 
اینکه او پس از جدایی مدعی معامله سیاسی است، از اساس کذب محض بوده و صراحتا اعلام می‌نماییم؛ این تغییرات تصمیم مجمع باشگاه (وزارت ورزش) بوده است. 
در پایان امیدواریم با حمایت کادر فنی، سرمربی محترم، هیات مدیره، هواداران عزیز و سایر ذی‌نفعان بهترین نتایج تاریخ استقلال رقم بخورد و باعث شادی دل هواداران گردد. 
اعضای سابق هیات مدیره نیز اگر هوادار استقلال هستند، کمک حال و یاریگر این تیم مردمی باشند و با انتشار مطالب نادرست استقلال و هواداران فهیم‌اش را آزار ندهند. 
این باشگاه حق قانونی خویش را برای پیگیری قضایی محفوظ می‌داند.
مجمع باشگاه استقلال در بیانیه ای استعفای مهدی عبدیان و حجت نظری را پذیرفت و پرویز مظلومی، علی اصغر ملکیان و داریوش دلفانی را به عنوان اعضای جدید هیات مدیره استقلال معرفی کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :