19 دی: سیدابراهیم رئیسی در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا در سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست با صدور پیامی تاکید کرد: رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی موظف است به منظور رسیدگی «سریع و دقیق» به پرونده قضایی تشکیل شده در این زمینه، «نظارت» لازم را بعمل آورد.
متن پیام سید ابراهیم رئیسی به شرح زیر است:
«انا لله و انا الیه راجعون
سانحه تلخ واژگونی اتوبوس اعزامی جمعی از خبرنگاران حوزه محیط زیست به آذربایجان غربی که منجر به فوت 2 تن از خبرنگاران عزیز شد، مایه تأسف و تاثر اینجانب گردید.
این سانحه ناگوار را به خانواده های محترم ایشان، جامعه مطبوعاتی کشور و تمامی فعالین صیانت از محیط زیست تسلیت گفته و برای مصدومان این سانحه از خداوند متعال شفای عاجل مسئلت دارم.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی نیز موظف است به منظور رسیدگی «سریع و دقیق» به پرونده قضایی تشکیل شده در این زمینه، «نظارت» لازم را بعمل آورد.»

همچنین رئیس قوه قضائیه در پی بروز سانحه برای اتوبوس حامل سربازان در یزد، به رئیس کل دادگستری استان یزد دستور پیگیری داد.

متن پیام سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در پی بروز سانحه برای اتوبوس حامل سربازان در یزد به شرح زیر است:
«انا لله و انا الیه راجعون
سانحه تلخ رانندگی برای اتوبوس حامل سربازان عزیز میهن که عازم دوره آموزشی بوده و موجب فوت و مصدومیت تعدادی از این عزیزان شد، موجب تاثر و تألم اینجانب گردید. این ضایعه را به خانواده های داغدیده ایشان و ملت ایران تسلیت می گویم.
رئیس کل دادگستری استان یزد موظف است ضمن بررسی علل این سانحه، در خصوص نحوه رسیدگی به پرونده قضایی مربوطه، «پیگیری و نظارت» لازم را به عمل آورد.»

  • نویسنده :
  • منبع :