19 دی: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: افراد بالای ۷۰ سال که هنوز دوز اول واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون دراین استان، نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.
به گزارش شامگاه دوشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، سیامک محبی در این زمینه افزود: مراکز واکسیناسیون مصلای قدس، مجتمع امام خمینی، میدان روح‌الله و مرکز خودرویی، از امروز تزریق به‌جاماندگان بالای ۷۰ سال را شروع کردند.
وی اضافه کرد: بیماران مراجعه‌کننده به درمانگاه‌ها و بیماران سرپایی در هفته گذشته افزایش داشته و این امر در فاصله کوتاهی منجر به افزایش بیماران بستری می‌شود که لازم است از حضور در تجمعات پرهیز و شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌درستی اجرا شود.
بازگشایی مجدد پایگاه خودرویی واکسیناسیون کرونا به چرخه خدمت در قم
بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، به‌منظور تسریع در انجام واکسیناسیون کرونا در استان قم، هم‌زمان با سراسر کشور، پایگاه خودرویی واکسیناسیون کرونا در قم فعالیت خود را مجددا از امروز دوشنبه هفتم تیرماه از سر خواهد گرفت.
بر اساس این گزارش، این پایگاه در بلوار شهید سلیمانی، جنب مصلی قدس واقع شده است و از  امروز دوشنبه مورخ هفت تیرماه همه‌روزه از ساعت ۱۸ لغایت ۲۱ جهت تزریق واکسن کرونا در خدمت همشهریان گرامی خواهد بود.
افرادی که تاکنون دوز دوم واکسن را دریافت نکرده‌اند، با مراجعه به این مرکز می‌توانند به سهولت، واکسینه شوند.
طبق رنگ‌بندی جدید نقشه کرونایی کشور، قم از ۲۹ خردادماه از منطقه نارنجی وارد منطقه زرد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :