19 دی: اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور اطلاعیه‌ای خبر «پرداخت مطالبات از طریق واگذاری سهام» را تکذیب کرد.
به گزارش «ایثار»، در ابتدای این اطلاعیه با اشاره به اینکه خبری که این روزها در فضای مجازی در این مورد منتشر می‌شود مربوط به سال‌ها پیش است، آمده است: این خبر به نقل از یکی از همکاران سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح شده که سال‌ ۱۳۹۲ برای مدتی به عنوان معاون توسعه مدیریت بنیاد مشغول به فعالیت بوده و در حال حاضر دکتر ملک‌محمد نجفی عهده‌دار سمت معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران است. 
در ادامه این اطلاعیه نیز تصریح شده است: طرح خبر مربوط به هشت سال قبل و به نقل از مسئولانی که مدت کوتاهی در سالهای پیش عهده‌دار سمت بوده‌اند در واقع گاف بزرگی از سوی رسانه‌های عربی بوده که در ادامه این خبر غیرواقعی به اشتباه از سوی بعضی رسانه‌های داخلی نیز بازنشر شده است.
در اطلاعیه اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید شده است: ایثارگران گرامی نباید به این اخبار توجهی داشته باشند و هرگونه خبر مربوط به این عزیزان از طریق سایت ایثار به عنوان سایت رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران اطلاع‌رسانی می‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع :