19 دی: پیکر محمدحسین فرج‌نژاد پژوهشگر، نویسنده و از فعالان فضای مجازی و چهار عضو خانواده‌اش که بتازگی در یک تصادف دلخراش در یکی از مناطق شهری قم جان باختند، امروز پنجشنبه به‌یزد منتقل شد.
پیکر محمدحسین فرج‌نژاد طلبه نخبه و جهادی دیشب در حرم مطهر بانوی کرامت تشییع و  آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم بر پیکر وی نماز خواند.
پیکر این پژوهشگر و چهار عضو خانواده‌اش، به‌یزد منتقل و با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه یزد و مردم و مسئولان در تکیه امیرچقماق یزد تشییع، و آیین خاکسپاری نیز در بهشت زهرای ابرکوه برگزار خواهد شد.
محمد حسین فرج نژاد، عضو هیات مدیره انجمن مطالعات سواد رسانه فضای مجازی حوزه علمیه قم و از مدرسان سواد رسانه و صهیونیسم پژوهی سه‌شنبه شب هفته جاری در اثر سانحه برخورد موتورسیکلت با پژو ۲۰۶ در بلوار الغدیر قم به‌همراه فرزندان و همسرش جان باخت.
فرج نژاد مدرس بحث‌های نقد فیلم و همسر او نیز از فعالان عرصه فرهنگی بود.
پیکر روحانی پژوهشگر و چهار عضو خانواده‌اش در یزد تشییع شد

تشییع پیکر روحانی پژوهشگر و چهار عضو خانواده‌اش در یزد 

همچنین عصر امروز پنج شنبه پیکر دکتر حجت الاسلام محمدحسین فرج نژاد پژوهشگر، نویسنده و از فعالان برجسته فضای مجازی کشور و چهار عضو خانواده‌اش روز پنجشنبه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد و مردم و مسوولان در تکیه امیرچقماق یزد تشییع شد.

  • نویسنده :
  • منبع :