19 دی: روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم اعلام کرد: بر اساس رأی دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران نظام اقتصادی قم، مزایده پروژه رضوان در روز پنج‌شنبه ۱۴ مردادماه در دادسرای این استان برگزار می‌شود.
به گزارش دادسرای عمومی و انقلاب قم، بر اساس رای دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران نظام اقتصادی قم مبنی بر محکومیت مدیرعامل پروژه مسکونی رضوان و حسب دستور دادستان قم مبنی بر فروش آن مجتمع، مزایده این پروژه به قیمت پایه ۱۱۴ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مجتمع مسکونی رضوان متعلق به شرکت آپکو پارس، طبق نظریه هیات کارشناسان رسمی دادگستری دارای سه هزار و ۸۰ متر عرصه شامل ۱۰ طبقه و دارای ۱۳۱ واحد مسکونی جمعا به متراژ مفید ۱۱ هزار و ۳۳۰ متر و چهار واحد تجاری به میزان ۳۳۵ متر سرقفلی و ۶ هزار و ۱۳۴ متر مشاعات است که مجتمع هنوز تکمیل و قابل بهره‌برداری نیست.

این گزارش حاکی است: مزایده در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۹ الی ۱۰ صبح در دادسرای عمومی و انقلاب قم برگزار می‌شود و به‌صورت قانونی از طریق آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار قم به اطلاع عموم رسیده است.

چنانچه در موعد مقرر خریداری وجود نداشته باشد، مزایده تجدید و زمان مزایده تمدید می‌شود و مجدد از طریق آگهی، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

متهم پرونده مجتمع مسکونی رضوان ۱۳۲ واحد این طرح را به یک‌هزار و ۴۰۰ نفر پیش‌فروش و از هر خریدار مبالغی بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون ریال و در مجموع حدود یک‌هزار میلیارد ریال دریافت کرده است که با پیگیری‌های قضایی و انتظامی این متهم دستگیر و روانه زندان شده است.

تعداد شکات این پرونده حدود یک‌هزار و ۳۰۰ نفر، تعداد متهمان ۳۰ نفر و میزان حیف‌ومیل اموال مردم در این پرونده نیز حدود یک‌هزار میلیارد ریال می‌باشد.
  • نویسنده :
  • منبع :