19 دی: رئیس جمهور در پیامی، موفقیت ۳ ورزشکار مدال آور کشورمان در المپیک توکیو ۲۰۲۰ را در کسب مدال های نقره و برنز این مسابقات، تبریک گفت.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیام تبریک خود خطاب به مدال آوران المپیک، ورزشکاران کشورمان را به عنوان سفیران فرهنگی و افتخار آفرینان کشور معرفی و ابراز امیدواری کرد موفقیت نمایندگان ورزش کشور در صحنه های داخلی و بین المللی تداوم یابد.
"علی داودی" و "حسن یزدانی" با کسب مدال نقره در رشته های وزنه برداری و کشتی آزاد و "محمد هادی ساروی" با کسب مدال برنز در رشته کشتی فرنگی، ۳ ورزشکار کشورمان هستند که در ادامه رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو موفق به کسب مدال شدند.
با ۲ مدال طلای "جواد فروغی" و " محمد رضا گرایی" در رشته های تیراندازی و کشتی فرنگی که در این رقابت ها بدست آمد، مجموع مدال های ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به عدد ۵ رسید.

رئیسی کسب مدال طلای المپیک را به محمد رضا گرایی تبریک گفت

همچنین رئیس جمهور در پیامی کسب مدال طلای المپیک توکیو را به محمد رضا گرایی تبریک گفت و برای این قهرمان کشتی فرنگی آرزوی موفقیت کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای محمد رضا گرایی
کسب مدال ارزشمند طلا در رقابت های المپیک توکیو ۲۰۲۰ را در رشته کشتی فرنگی که موجب شادی دل مردم شد، تبریک می گویم و برای شما در ادامه این راه و افتخار آفرینی در عرصه های مختلف ورزشی آرزوی موفقیت می کنم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

  • نویسنده :
  • منبع :