معاون سیاسی، امنیتی استانداری البرز با اشاره به پخش کلیپی در فضای مجازی در خصوص بیمارستان امام خمینی(ره) کرج گفت که این کلیپ با هدف فرافکنی و تحت الشعاع قرار دادن زحمات کادر درمان و سوءاستفاده هایی است که در گذشته در این بیمارستان صورت گرفته است.
نورمحمد فردی بامداد شنبه به ایرنا گفت: سوءاستفاده کنندگان این کلیپ را در خارج و داخل کشور پخش تا اذهان عمومی را از خدماتی که در حوزه درمان و مبارزه با کرونا در استان صورت گرفته  منحرف نمایند.
وی اضافه کرد: با تسلط سربازان گمنام امام زمان(عج) و سایر نیروهای امنیتی وانتظامی نسبت به شناسایی و برخورد با سوءاستفاده کنندگان اقدام که نتیجه آن به اطلاع مردم خواهد رسید.
فردی ادامه داد: همچنین افرادی که اقدام به تهیه این کلیپ نموده اند شناسایی و تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند.
وی با بیان اینکه مالکیت این بیمارستان بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان همیاری شهرداری استان مشترک است اظهار داشت: در این رابطه پیگیری های زیادی برای فعال نمودن این بیمارستان صورت گرفته است.
معاون استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا در استان عنوان کرد: هر چند روند بستری بیماران کرونایی در استان و کشور رو به افزایش است ولی بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تاکنون یک بیمار برای بستری بدون تخت نمانده است.
فردی با بیان اینکه هم اکنون ۲۴ مرکز تجمیعی مشغول واکسیناسیون در استان هستند متذکر شد: که ۲ مرکز آن به صورت سیار و خودرویی و مابقی آن از ابتدای صبح تا غروب بر اساس برنامه زمان بندی شده مشغول واکسیناسیون گروه های هدف هستند.
وی با قدردانی از مجموعه کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاههای فعال در ستاد مبارزه با کرونا خاطرنشان کرد: یک هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی در استان برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده که ۲۰۰ تخت آن خالی و علاوه بر آن ۱۰۰‌ تخت در شهرستان فردیس و ۱۵۰ تخت دیگر توسط سپاه پاسداران استان برای قرنطینه در نظر گرفته شده است.
فردی ادامه داد: به طور مرتب وضعیت بیماران کرونایی در سطح استان رصد و نظارت می‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع :