19 دی: اعتبارنامه ۶ نماینده جدید مجلس شورای اسلامی که در انتخابات میان دوره‌ای موفق به حضور در مجلس یازدهم شده بودند، با رای نمایندگان تایید شد و به تصویب رسید.
در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، گزارش شعب در مورد اعتبارنامه ۶ منتخب در دستور کار صحن قرار گرفت و به تایید نمایندگان مجلس رسید.
پیش از رای گیری، «رحمت‌الله نوروزی» سخنگوی شعبه یکم از بررسی و تایید اعتبارنامه «ابراهیم نجفی» از حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه در این شعبه خبر داد.
همچنین «سلمان اسحاقی» سخنگوی شعبه چهار گفت: اعتبارنامه «ولی‌الله بیاتی» از حوزه انتخابیه تفرش و «فتح‌الله توسلی» از حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ در این شعبه مورد بررسی و تایید قرار گرفته است.
«علی‌اصغر باقرزاده» سخنگوی شعبه ۶ نیز اعلام کرد اعتبارنامه «اسماعیل کوثری» از حوزه انتخابیه تهران مورد تایید قرار گرفته است.
«محمد علی‌پور» سخنگوی شعبه ۱۲ نیز گفت: اعتبارنامه «سیدناصرحسینی‌پور» از حوزه انتخابیه گچساران در این شعبه تایید شده است.
«حسن نوروزی» سخنگوی شعبه چهار نیز عنوان کرد: اعتبارنامه «سید مرتضی حسینی» از حوزه انتخابیه میانه در این شعبه به تایید اعضا رسیده است.
پس از ارائه گزارش شعب در مورد اعتبارنامه منتخبان مجلس شورای اسلامی در انتخابات میان دوره‌ای، قالیباف رییس مجلس با اعلام این‌که اعتراضی در مورد این اعتبارنامه‌ها وجود ندارد تصویب آن را در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا