جانشین فرمانده پلیس راهور کشور گفت: تا روز گذشته بالغ بر ۴۴۰ هزار فقره اعمال قانون رانندگان متخلف در سطح جاده‌ها و شهرها توسط همکاران ما و دوربین‌های ثبت تخلف صورت گرفته است.
سردار سیدتیمور حسینی در حاشیه بازدید از محور ورودی رودبار در استان گیلان، اظهار کرد: در اجرای چهارمین روز از محدودیت‌های موج پنجم کرونا هستیم، علی رغم اینکه در روز اول با مقداری مشکل جزئی در محورهای شمالی به خصوص در این محور مواجه بودیم، در حال حاضر وضعیت مناسبی دارد.
جانشین فرمانده پلیس راهور کشور افزود: آمارها نشان می‌دهد که متوسط تردد در محورهای کشور طی این چند روز اخیر، نسبت به مدت مشابه ایام سال در زمان تاسوعا و عاشورای حسینی، بیش از ۵۰ درصد کاهش تردد داشتیم. همچنین مجموع تردد در جاده‌های کشور در ایام محدودیت کرونایی در این موقع از سال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد کمتر است.
وی گفت: نکته مهم این است که ما در مجموع در محورهای شمالی نظیر آزادراه قزوین – رشت، جاده چالوس، هراز و فیروزکوه نسبت به مدت مشابه سال گذشته در ایام تاسوعا و عاشورا، ۶۱ درصد کاهش تردد را شاهد هستیم.
سردار حسینی ضمن قدردانی از همراهی اصحاب رسانه در اطلاع رسانی دقیق، بیان کرد: عزم و اراده بر این است که این طرح به خوبی اجرا  شود، براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به همکارن‌مان ابلاغ کردیم که با نگرش منع تردد به هیچ وجه اجازه عبور و تردد به خودروهای پلاک غیربومی در هیچ استانی به ویژه استان‌های شمالی گیلان و مازندران را ندهند.
جانشین فرمانده پلیس راهور کشور تصریح کرد: تا روز گذشته بالغ بر ۴۴۰ هزار فقره اعمال قانون رانندگان متخلف در سطح جاده‌ها و شهرها توسط همکاران ما و دوربین‌های ثبت تخلف صورت گرفته است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه شنبه، ۳۰ مرداد ماه آخرین روز تعطیلی است، اما محدودیت‌های ترافیکی تا آخرین ساعت روز جمعه، پنجم شهریور ادامه خواهد یافت لذا هموطنان عزیز توجه داشته باشند تا از هرگونه سفر و تردد پرهیز کنند.    

  • نویسنده :
  • منبع :