19 دی: رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: دولت هر توانی که دارد برای واردات واکسن کرونا به‌کار می گیرد و این کمیسیون هم در یک سال اخیر از شرکت‌های تولیدکننده واکسن در داخل حمایت کرده است.
حسینعلی شهریاری روز جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان کلاله در جمع خبرنگاران، واکسیناسیون را اولویت کشور دانست و اظهارداشت: باید ۷۰ درصد جمعیت ایران واکسن کرونا دریافت کنند تا زنجیره انتقال بیماری قطع شود و شرکت‌های تولید کننده واکسن در داخل باید برای تولید در حجم گسترده تقویت شوند تا بتوانیم به مانند برخی از کشورهای دنیا کل جمعیت را واکسینه کنیم.
وی افزود: ۲ هفته قبل نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی مسائلی را در رابطه با بیماری کرونا و مشکلاتی که در استان وجود دارد مطرح کردند که رییس جلسه از کمیسیون بهداشت و درمان خواست به اتفاق تعدادی از همکاران برای بررسی از نزدیک و تهیه گزارش دقیق برای ارائه به مجلس به این استان سفر کنیم.
وی ادامه داد: به همین منظور امروز صبح به اتفاق تعدادی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این استان سفر کردیم تا از نزدیک  از چند بیمارستان بازدید داشته باشیم و مشکلات آنها پس از جمع بندی به وزارت بهداشت و مجلس شورای اسلامی ارائه دهیم.
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در دولت سیزدهم با تغییرات جدیدی که اتفاق می‌افتد مشکلات زیرساختی که در کل کشور وجود دارد جمع بندی و با اولویت در مسیر حل آنها حرکت شود.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا