19 دی: محمد رضا قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم به‌همراه بابک فرزین نیا معاون توسعه دانشگاه،درادامه شیب صعودی بستری بیماران کرونایی دراستان ، بامداد دوشنبه از وضعیت بیمارستان امیرالمومنین (ع) بازدید و مقرر شد ۳۰ تخت اضافه شود.
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی علوم پزشکی قم، در این بازدید که سید یاسر فروغی رییس بیمارستان فوق نیز حضور داشت، تقویت اکسیژن بیمارستان بررسی و مقرر شد تا ۳۰ تخت جدید بستری برای بیماران کرونایی فراهم شود.
بر اساس این گزارش رییس دانشگاه علوم پزشکی قم به‌همراه محمود پرهام معاون درمان این دانشگاه، به‌بیمارستان فرقانی نیز رفته، و وضعیت خدمات رسانی به بیماران را ارزیابی کردند.
همچنین ضمن بازدید از بخش‌های تریاژ، اورژانس بیماران کرونایی و تروما و بستری موقت بیمارستان جلسه‌ای نیز با حضور پزشکان متخصص برگزار و روند مداوای بیماران کرونایی بررسی شد.
وضعیت کرونایی قم که از ۲۷ خردادماه پس از ۴۰ روز از وضعیت نارنجی به زرد بهبود یافته بود بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده توسط نرم‌افزار ماسک، از تاریخ نهم تیرماه جاری بار دیگر جزو شهرهای نارنجی و از ۲۳ تیرماه مجددا در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا قرار گرفت.

  • نویسنده :
  • منبع :