19 دی: فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی یک انبار احتکار اقلام دارویی، غذایی، خوراکی و شوینده و بهداشتی به ارزش بیش از 35 میلیارد تومان در این استان خبر داد
سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی، دارویی و کالاهای اساسی و ضروری در یک انباری در قم، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با مشارکت سازمان صمت، غذا دارو و یکی از مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی استان از محل موصوف بازرسی که تخلفات شرکت در 2 بخش دارویی و غذایی به اتهام‌های احتکار، عدم اعلام موجودی صورت‌جلسه، اموال توقیف و امانت سپاری شد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در این رابطه اقلام دارویی، غذایی، خوراکی و شوینده و بهداشتی شامل شیر خشک، ماسک، سرنگ، مواد ضدعفونی کننده، روغن، مایع دستشویی و ظرفشویی، پودر لباسشویی، قند و شکر، حبوبات، کنسروجات و رب گوجه فرنگی کشف شد.

سردار میرفیضی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را 35 میلیارد و 438 میلیون تومان اعلام که در نهایت مدیر شرکت به مرجع قضائی استان معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان از هموطنان در خواست کرد، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


  • نویسنده :
  • منبع : پایگاه خبری پلیس