19 دی: نماینده آیت‌الله سیستانی از مراجع تقلید در ایران، توجه به بازار کشور عراق را مورد توجه قرار داد و گفت: ایران می‌تواند با برنامه‌ریزی مناسب صادرات خوبی به این کشور داشته باشد.
به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد شهرستانی روز پنجشنبه در دیدار حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قم،  توجه به صادرات را مهم دانست و بیان کرد: در صادرات باید به بسته بندی و کیفیت محصولات توجه کرد به عنوان مثال از صادرات زعفران می توان ۳۵۰ میلیون دلار درآمد ارزی داشت، اما این محصول به کشورهای خارجی صادر می شود و با بسته بندی مجدد در اختیار مردم جهان قرار می گیرد که مایه تاسف دارد.
نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران، توجه به نخبگان را مهم برشمرد و ابراز داشت: نیاز است که در علوم مختلف به نخبگان و جوانان اعتماد کرد تا بتوانیم در زمینه‌های مختلف به پیشرفت و توسعه برسیم.
وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت:توجه به کودکان و تولید محتوی مناسب برای آن ها، یکی از اهدافی بوده است که بنده دنبال کرده‌ام.
نماینده آیت الله سیستانی در ایران ادامه داد: برای این مهم شبکه ماهواره‌ای هدهد به زبان‌های مختلف را راه‌اندازی کردیم، کودکان آیندگان این کشور هستند و باید برای آن ها برنامه‌های مناسبی دیده شود.
شهرستانی ابراز داشت: هم اکنون شبکه‌های ماهواره‌ای برنامه‌های مختلفی را پخش می‌کنند که نیاز است در این زمینه چاره‌اندیشی شود و با تولید برنامه‌های مناسب از تأثیر این شبکه‌ها بر روی کودکان جلوگیری کرد.
وی بیان داشت: برای مقابله با این شبکه‌های مختلف، باید برنامه‌های مناسبی تهیه و پخش شود که شبکه هدهد با تولید و پخش برنامه‌های گوناگون در این زمینه اقدامات خوبی را انجام داده است.


  • نویسنده :
  • منبع :