19 دی: رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در کنار کارهای روزمره دولتمردان باید به مشکلات ساختاری کشور بپردازند و با ایجاد کارگروه‌های مختلف ساختار صحیحی در ارکان مختلف دولت ایجاد کنند.
آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری شامگاه پنجشنبه در دیدار با حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: دولت باید با ایجاد کارگروه‌های مختلف ساختار صحیحی در ارکان مختلف دولت ایجاد کند.
رییس شورای‌ عالی جامعه مدرسین با بیان اینکه اگر این ساختارها را اصلاح کنید یک ریل‌گذاری مناسبی برای دولت‌های آینده ایجاد کرده‌اید، ادامه داد: سرمایه ما مردم است و انقلاب در صورتی ماندگار است که مردم را در کنار خودش داشته باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: دشمنان به دنبال فاصله انداختن بین مردم و مسئولان است و اگر این کار را بتواند محقق کند بدون شلیک گلوله کشور را تصاحب کرده است.
وی با بیان این که تصاحب فکر و اندیشه مردم هدف اصلی دشمنان نظام است، بیان داشت: برنامه‌ریزی‌های مختلفی در این زمینه صورت‌گرفته است که باید با آن مقابله کرد.
وی تصریح کرد: رهبری‌های داهیانه رهبری و حضور مردم در صحنه همواره دشمنان را شکست داده است به همین علت تنها خطری که کشور را تهدید می‌کند تصاحب فکر و اندیشه مردم است.
حسینی بوشهری با اشاره به آمادگی حوزه‌های علمیه برای همکاری با دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه همواره در کنار مردم و مسئولان است و این مهم در شیوع بیماری کرونا کاملاً مشهود است چرا که روحانیون در کنار کادر درمان به خدمت‌رسانی به مردم و بیماران پرداختند که انصافاً جهاد کردند.
وی با اشاره اصل معنویت در پیشبرد اقدامات و برنامه ها افزود: توکل به خداوند گره‌های کور را باز می‌کند و باید با مدد گرفتن از خداوند تلاش‌های خودمان را دوچندان کنیم.
امام جمعه قم ابراز داشت: خداوند به شما به‌عنوان یک جوان این توفیق را داده است که باانگیزه و نشاط در این وزارت‌خانه مردمی مشغول خدمت شوید و این چهار سال یک فرصت ارزشمند برای شما است که باید قدر آن را بدانید.
حسینی بوشهری افزود: سعی کنید در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌های خودتان همواره یاد خدا را در نظر بگیرید و برای مردم مثال‌زدنی کشورمان سنگ تمام بگذارید.
تغییر ساختارها در همه ارکان دولت باید عملیاتی شود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین سفر استانی خود صبح پنجشنبه وارد شهر مقدس قم شد. عبدالملکی در ادامه برنامه‌های خود در سفر به قم ضمن دیدار با شماری از مراجع تقلید و علما و حضور در جلسه مجمع خیرین سلامت استان، مجتمع کارآفرین را در رابطه با صنعت کفش و دمپایی را افتتاح کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :