19 دی: رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم گفت: با تلاش بازرسین مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم بیش از ۵ تن محصولات غذایی غیر بهداشتی کشف و ضبط شد.
به گزارش معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، باقر محمودی اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های دریافتی، گشت مشترکی از بازرسین مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی، معاونت غذا و دارو و همچنین سازمان صمت، تشکیل و پس از اخذ دستور مقام قضایی به یک واحد تولید و بسته بندی محصولات غذایی و داروهای گیاهی غیر مجاز و بدون پروانه بهداشتی در محدوده بلوار خداکرم استان قم مراجعه و بیش از ۵ تن محصولات غذایی غیر بهداشتی از این واحد کشف و توقیف شد.

وی افزود: در این واحد متخلف محصولاتی نظیر انواع عرقیات گیاهی، گیاهان داروی و محصولات غذایی، بسته بندی و در سطح شهر توزیع می شد.

رییس مرکز شهرستان بهداشت قم  با بیان اینکه گاهی افرادی سودجو اقدام به راه اندازی واحدهای بسته بندی محصولات غذایی بدون مجوز می‌کنند، گفت: از همشهریان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه محصولات بسته بندی شده بدون پروانه و مجوز بهداشتی از سازمان غذا و دارو نسبت به گزارش و پیگیری آن از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۰ سامانه شکایات مردمی وزارت بهداشت و درمان اقدام کنند.
  • نویسنده :
  • منبع :