19 دی: سید محمدتقی شاهچراغی استاندار جدید قم در نخستین روز کاری خود با شماری از مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش عصر سه‌شنبه روابط عمومی استانداری قم، استاندار قم پیش از ظهر امروز با حضرات آیات عبدالله‌ جوادی آملی و حسین نوری همدانی دیدار و گفت‌وگو کرد.
مراجع تقلید در این دیدارها، با اشاره به اهمیت خدمت در شهر مقدس قم به عنوان ام القرای جهان تشیع و خاستگاه انقلاب اسلامی ایران، بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های موجود برای رونق بخشی به توسعه و عمران و آبادانی این خطه تاکید کردند.
همچنین مراجع تقلید، ضمن تبریک انتصاب شاهچراغی به عنوان استاندار جدید قم، برای وی آرزوی موفقیت در خدمت به زایران و مجاوران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) داشتند.           
استاندار قم با مراجع تقلید دیدار کرد
استاندار: در توسعه قم گام برمی‌داریم
استاندار قم نیز در این دیدارها، خدمت در قم را توفیق الهی برشمرد و خاطرنشان کرد: شانی به جز خدمتگزاری به مردم قم و زایران حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برای خود قایل نیستم.
وی سخنان‌ و نصایح مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه را چراغ راه مسئولان دانست و ابراز امیدواری کرد که با بهره گیری از رهنمودهای این عزیزان بتوانیم در مسیر توسعه استان گام برداریم.    
هیات وزیران روز چهارشنبه هفته گذشته پس از بررسی سوابق و برنامه های سید محمد تقی شاهچراغی، به او  به عنوان استاندار قم رای اعتماد دادند.
آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید قم روز گذشته طی آیینی با جضور احمد وحیدی وزیر کشور در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد. 
استاندار قم بر لزوم تسریع در ساماندهی حریم ریل‌های متروکه داخل شهر تاکید کرد
استاندار قم همچنین امروز از ریل راه آهن متروکه واقع در جنب مصلای قدس شهر قم بازدید کرد.
شاهچراغی در این بازدید با اشاره به وضعیت نابسامان حریم ریل‌های متروکه داخل شهر قم، بر لزوم تسریع در ساماندهی این محل ها تاکید کرد.
وی همچنین در تماس تلفنی با مدیرعامل راه آهن کشور خاطرنشان کرد: باید هرچه سریع‌تر این خطوط جمع آوری و ساماندهی شود.
وی همچنین تعامل مسئولان شهرداری و راه آهن در زمینه گره گشایی از مشکلات این بخش را بسیار مهم و ضروری خواند و گفت: در اولین فرصت و در نشستی با حضور دستگاه های مرتبط تصمیم‌های لازم اتخاذ می شود.
استاندار قم با مراجع تقلید دیدار کرد

  • نویسنده :
  • منبع :