19 دی: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در واکنش به ادعای پولی شدن واکسن کرونا از ابتدای آذر ماه، با تکذیب این شایعه گفت: هیچ سیاستی مبنی بر پولی شدن واکسن کرونا ابلاغ نشده است.
به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، سیامک محبی با اشاره به اینکه تا روز گذشته یک میلیون و ۲۵۳ هزار و ۵۵۵ دُز واکسن کرونا به جامعه هدف در استان تزریق شده است اظهار داشت: هیچ سیاستی مبنی بر پولی شدن واکسن کرونا فعلا ابلاغ نشده و دریافت هزینه بابت تزریق ‎واکسن کرونا کذب محض است.
وی با تاکید بر اهمیت اقناع‌سازی واکسیناسیون و ترویج بیش از پیش آن در جامعه، تصریح کرد: امیدواریم که نتایج ملموس‌تر آن را در روزهای آینده با افزایش میزان مراجعه‌های مردم به مراکز واکسیناسیون کرونا شاهد باشیم تا دغدغه‌ای بابت موج ششم بحران کرونا در خصوص انجام ندادن واکسیناسیون گروه‌های سنی هدف نداشته باشیم.
معاون علوم پزشکی قم با بیان اینکه علاوه بر مراکز تجمیعی واکسیناسیون، تمامی مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌های سلامت در سطح شهر نیز تزریق واکسن کرونا را دنبال می کنند ادامه داد: از همشهریان می‌خواهیم که بدون توجه به اخبار کذب منتشر شده، با اعتماد به مراکز واکسیناسیون کرونا مراجعه کنند و تزریق واکسن کرونا را به روزهای دیگر موکول نکنند.

  • نویسنده :
  • منبع :