19 دی: ارتش پاکستان صبح سه‌شنبه از وقوع یک حمله تروریستی در ایالت بلوچستان و در امتداد مرزهای مشترک این کشور با جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
به گزارش منابع رسمی پاکستان، نیروهای گشت سپاه مرزی این کشور امروز در حوالی منطقه مرزی «آبدوئی» واقع در ایالت بلوچستان از سوی گروهی از عناصر تروریستی مورد حمله قرار گرفتند.
روابط عمومی ارتش پاکستان نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله عناصر تروریستی به نیروهای نظامی مرزی در امتداد مرز مشترک پاکستان با ایران به وقوع پیوست که در نتیجه آن یک مرزبان پاکستان کشته شد.
ارتش پاکستان افزود که نیروهای این کشور همچنان مصمم به شکست اقدامات خصمانه عناصر مخل امنیت و صلح بلوچستان هستند که هدف این حملات جلوگیری از ثبات و پیشرفت این منطقه است.
برخی از گروه‌های ضد دولت و ارتش پاکستان از جمله عناصر تروریستی داعش، تحریک طالبان و جدایی طلبان بلوچ طی ماه‌های اخیر مسئولیت عملیات‌های مسلحانه، بمب گذاری و حملات انتحاری علیه نظامیان و غیرنظامیان را برعهده گرفته بودند.
اول آذرماه امسال نیز ارتش پاکستان وقوع یک حمله تروریستی در ایالت بلوچستان و در امتداد مرزهای مشترک این کشور با جمهوری اسلامی ایران خبر داد که درپی آن یک نظامی پاکستانی کشته شد.

  • نویسنده :
  • منبع :