19 دی: بعد از بارش‌های برف اخیر و کاهش غذا برای پرندگان، امام جمعه و اعضای ستاد نماز شهر کامفیروز از توابع شهرستان مرودشت فارس، به طبیعت حومه شهر رفته و با پخش دانه و غذا به حیات پرندگان کمک کردند؛ این اقدام با استقبال فعالان محیط‌زیست همراه شد.
حجت الاسلام محمد تقی زاده امام جمعه کامفیروز روز سه شنبه در سخنانی در این زمینه، کمک به حیات وحش در روزهای برفی را یک حسنه دانست و از همه علاقه مندان به محیط زیست دعوت کرد تا در این کار خداپسندانه مشارکت داشته باشند و در مناطق برف خیز به کمک حیات وحش و پرندگان بشتابند.
وی با بیان اینکه بعد از بارش‌های برف اخیر و کاهش غذا برای پرندگان اعضای ستاد نماز شهر کامفیروز به طبیعت حومه شهر رفته و با پخش دانه و غذا به حیات پرندگان کمک کردند افزود: کمک به پرندگان و الفت با طبیعت و مهربانی با آفریدگان هستی از جمله سفارش های دین مبین اسلام است.
امام جمعه کامفیروز با اشاره به اینکه بارش برف و سرمای زمستان احتمال پناه آوردن پرندگان و حیوانات وحشی به سمت حاشیه و داخل شهرها و روستاها را ممکن کرده است گفت: بر همه ما لازم است که با این وحوش و پرندگان با مهربانی رفتار کنیم.
بخش کامفیروز از جمله مناطق تابعه شهرستان مرودشت در فاصله ۱۳۶ کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد و از جمله مناطق سردسیر استان فارس است.
  • نویسنده :
  • منبع :