19 دی: انتشار روزنامه ١٩دی بعد از یک توقف دوساله دوباره آغاز شد.
مرتضی داستانی، مدیر مسئول روزنامه ١٩ دی اعلام کرد: به دنبال وقفه حدود دوساله در انتشار منظم روزنامه، مجددا با توجه به لزوم تغییر و تحول در روزنامه نگاری و روزنامه داری، انتشار ١٩دی از روز ١٩دی از سرگرفته شد.

وی اظهار داشت: شروع مجدد فعالیت روزنامه علیرغم ادامه وجود مشکلات اقتصادی و زیان ده بودن فعالیت رسانه‌ای، با کاهش برخی هزینه‌ها و کم کردن گستردگی فعالیت با درخواست برخی دلسوزان و مردم انجام شده است.

مدیر مسئول روزنامه ١٩ دی با بیان اینکه فاصله انتشار اخبار در روزنامه‌ها و فضای مجازی ضربه به روزنامه‌ها زده است، خاطرنشان کرد: روزنامه ١٩دی برای کم کردن این فاصله از این به بعد هر روز پس از ساعت 14 منتشر می‌شود.

وی یادآور شد: به صورت آزمایشی انتشار عصرانه پنجاه شماره روزنامه منتشر شده است که علاقمندان می‌توانند، شماره‌های قبلی و شماره‌های جدید روزنامه را در سامانه اینترنتی روزنامه به آدرس www.newspaper.19dey.com مشاهده کنند.

داستانی گفت: برای سرعت انتشار و کاهش هزینه‌ها روزنامه 19دی با تولید نرم افزاری، تحولی را در انتشار روزنامه ایجاد کرده است که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.
       
وی از همه علاقمندان و دلسوزان برای استمرار انتشار روزنامه استمداد طلبید و تصریح کرد: روزنامه 19دی بستری برای انتشار نظرات و دیدگاه‌های مردم، علما، صاحب نظران و همه کسانی است که درد مردم، کشور، نظام و انقلاب را دارند.

  • نویسنده :
  • منبع :