۱۹دی: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه مخالف عبور مونوریل از مقابل حرم بودیم اما به حرف ما گوش نکردند، گفت: اما اکنون به خاطر بیت المال با اتمام آن مخالف نیستیم.
آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از فعالان رسانه‌ای قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، در مورد مخالفت سابق مدیران آستانه با عبور مونوریل از مقابل حرم کریمه اهل بیت(ع) گفت: ما مخالف عبور مونوریل از جلوی حرم بودیم اما به حرف ما گوش نکردند و کار خودشان را انجام دادند و در ادامه پروژه در آن گیر کردند.
وی ادامه داد: اما به خاطر مردم اگر قرار است از جلوی حرم بگذرد مانع نمی‌شویم و با تخریب آن موافق نیستیم زیرا بیت المال است و در سفر رئیس جمهور به قم هم مصوب شد که این پروژه به سامان برسد.
نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: دولت جدید امید را در دل همه ایجاد کرده و امیدواریم کارها زودتر پیش برود.
وی درباره روند کند طرح توسعه اطراف حرم کریمه اهل بیت(ع) اظهار داشت: به شهرداری تذکر دادیم که اطراف حرم را ساماندهی کنند، شهرداری هم بنا ندارند کار را انجام ندهند اما کار به اتمام نرسیده است.
آیت الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تور حرم گردی و بازدید از موقوفات برای اصحاب رسانه تدارک دیده می‌شود.

مجوزها در قم سختگیرانه‌تر دنبال می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم هم در این جلسه گفت: قم مانند استان‌های دیگر نیست و اجازه خیلی از اقدامات و برنامه‌ها در قم داده نمی‌شود.
سید موسی حسینی کاشانی با بیان اینکه ما در قم جهت تبلیغات و دادن مجوز برنامه‌های مختلف، مجوزها را سختگیرانه تر دنبال می‌کنیم، گفت: نظرات در هیئت اندیشه‌ورز مطرح و در شورا مصوب و توسط استاندار ابلاغ می‌شود اما همه مصوبات اجرا نمی‌شود.
وی تأکید کرد: رسیدن به اهداف، همگرایی و همت و کمک اصحاب رسانه در مطالبه گری را می‌خواهد.
  • نویسنده :
  • منبع :