19 دی: محمد کاسبی که چندی پیش هم به دلیل کرونا و بیماری قلبی بستری شده بود، دوباره راهی بیمارستان شد.
محمد کاسبی دوباره به دلیل نارسایی شدید قلبی راهی بیمارستان شده است اما این بار به تعبیرِ دخترش یلدا کاسبی اوضاع وخیم و خطرناک‌تری دارد. هنرمندی که مدتی پیش به دلیل تبعاتِ ابتلا به کرونا و دردِ قفسه سینه، مشکل ریه و قلب در بیمارستان لواسانی تهران بستری شده بود.
دختر محمد کاسبی درباره بستری شدنِ مجدد پدرش توضیحاتی داد. او گفت: هفته گذشته 48 ساعت پدرم را به بیمارستان لواسانی بردیم و دوباره به منزل برگشتند. اما حال‌شان خوب نبود و مشکل تنفسی شدیدی پیدا کردند که با اکسیژن هم نمی‌توانستند نفس بکشند. متأسفانه شبِ گذشته دوباره به دلیل وخامت وضعیت قلب و مشکل تنفسی راهی بیمارستان عرفان پاک‌نژاد شدند که دکترشان بعد از معاینه دستور دادند که سریعاً در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شوند.
محمد کاسبی هنرمندی است که در سوابق او می‌توان بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و دوبلوری را مشاهده کرد. ضمن اینکه او سوابق اجرایی زیادی در کار هنری داشته و از جمله بنیانگذاران حوزه هنری و مرکز هنرهای نمایشی است. کارنامه بازیگری "کاسبی" در تلویزیون اگرچه محدود و سختگیرانه اما پُربار و قابل اعتنا است، به خصوص بازی در سریال‌های خاطره‌انگیزی همچون "خوش رکاب"، "صاحبدلان"، "سه در چهار" و "سرّ دلبران".
  • نویسنده :
  • منبع :