19 دی: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با توجه به تخصیص جدید واکسن اسپوتنیک از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان قم از روز دوشنبه ۴ بهمن‌ماه تزریق دُز اول این نوع واکسن برای متقاضیان انجام خواهد شد.
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی مرکز بهداشت قم،‌ سیامک محبی در این زمینه افزود: با توجه به تامین واکسن اسپوتنیک (روسی)، همشهریانی که تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند می‌توانند برای تزریق دُز اول اسپوتنیک در اسرع وقت به مرکز واکسیناسیون شماره ۱ (میدان روح‌الله) مرکز مراجعه کنند.
به گفته وی در حال حاضر همه نوع واکسن در سبد واکسیناسیون استان موجود است و از افراد جامانده درخواست می‌شود که به مراکز تجمیعی و خدمات جامع سلامت در سطح استان مراجعه کنند.
وضعیت کرونایی قم که از روز ۵ آذرماه به رنگ آبی درآمده بود، از چهارم دی‌ماه به رنگ زرد درآمد.
شهروندان برای طرح هرگونه پرسش درباره ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.
همه ایرانیان می‌توانند به‌منظور تعیین زمان‌بندی و نوبت‌دهی «تزریق واکسن بیماری کووید-۱۹» برای گروه‌های سنی اعلام شده و نیز ثبت‌نام «کارت واکسن دیجیتال»، به «سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا» به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir مراجعه کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :