19 دی: آیین معارفه حسن بختیاری مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد.
در مراسمی با حضور مسئولان ملی و استانی از خدمات هشت ساله علی جان صادق پور قدردانی و  حسن بختیاری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان قم معرفی شد.
خشایی، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان آب و فاضلاب کشور در این آیین گفت: استان قم یکی از استان‌های  فعال ایران در حوزه آب و فاضلاب و در بخش شهری و روستایی جزء بالاترین درصد تحت پوشش است، باید سعی مدیران شرکت آبفای قم در دوره جدید افزایش کمی و کیفی خدمات به مردم باشد.
معتمدی، معاون امور عمرانی استانداری نیز در این آیین گفت: مدیران ما باید جهادی و پا به رکاب قدم به عرصه خدمت بگذارند و یکی از مهمترین کار‌های مجموعه آبفای استان در دوره جدید باید توسعه شبکه فاضلاب استان باشد.
صادق پور مدیرعامل پیشین شرکت آبفای استان در این مراسم گفت: سعی بنده و مجموعه شرکت آبفا در این سال‌ها فقط خدمت بی منت به مردم بوده و امیدواریم به این مهم دست پیدا کرده باشیم و در مدیریت جدید هم این کار ادامه پیدا کند.
مدیرعامل جدید  شرکت آبفای قم نیز با بیان اینکه سعی ما در دوره جدید ادامه و ارتقاء خدمات به مردم استان کریمه اهل بیت(ع) خواهد بود، گفت: باید تمام تلاش ما پیشرفت و ارتقای خدمات اداره آب و فاضلاب به مردم قم باشد.
حسن بختیاری کارمند آب و فاضلاب و سابقه بیش از ۱۴ سال عضویت در شورای شهر و شورای اسلامی استان  به‌عنوان نائب رئیس شورا وسخنگو را در کارنامه  دارد.
  • نویسنده : محمد مهدی سلیمانی
  • منبع :