19 دی: معاون مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی از اتمام مهلت ثبت نام در سامانه«ثمن» برای مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن تا روز ۲۹ اسفند ماه خبر داد.
به گزارش روز دوشنبه از وزارت راه وشهرسازی «محمود محمودزاده» با اعلام این که سامانه نهضت ملی مسکن برای ثبت‌نام تمامی گروه‌ها از جمله مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن باز است، افزود: بعد از چند ماهی که فرصت برای نام‌نویسی به متقاضیان مسکن داده شد، تمامی متقاضیان واقعی و مایل به مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن فرصت ثبت‌نام را یافتند.
معاون مسکن و ساختمان ادامه داد: ثبت‌نام تا ۲۹ اسفند در طرح نهضت ملی مسکن تداوم دارد و بعد از آن تحلیل و پالایش اطلاعات متقاضیان ثبت‌نام شده، تکمیل و نهایی می‌شود.
محمودزاده تصریح کرد: در مقطع زمانی نیاز است تا سایت نام‌نویسی طرح نهضت ملی مسکن بسته و ارزیابی‌های کلی و ساماندهی ثبت‌نامی‌ها انجام بشود که اینکار بعد از پایان اسفند آغاز خواهد شد.
وی گفته است: در عین حال اگر تقاضایی متعاقب آن وجود داشته باشد در آینده برای تمدید نام‌نویسی در طرح نهضت ملی مسکن تصمیم گرفته خواهد شد.
محمودزاده توضیح داد: اکنون همه گروه‌های واجدشرایط طرح نهضت ملی مسکن در حال ثبت‌نام هستند و فقط مختص به مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن نیست. همچنین در تمامی شهرهای کشور ثبت‌نام انجام می‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع :