19 دی: مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی کامل برای پذیرش پروازهای آتی انتقال هموطنان ساکن اوکراین خبر داد و گفت: ارائه خدمات فرودگاهی برقراری پرواز در اسرع وقت انجام می‌شود.
محمد مهدی کربلائی روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: شهر فرودگاهی امام خمینی (ه) آماده پذیرش پروازهای بعدی انتقال هموطنان مقیم اکراین است.
وی با اشاره به انجام موفق اولین پرواز که صبح سه شنبه ایرانیان را از لهستان وارد کشور کرد، افزود: با هدف انجام سریعتر پروازهای انتقال ایرانیان از اوکراین، ارائه خدمات فرودگاهی برقراری پرواز در اسرع وقت انجام و تسهیلات لازم برای انجام پرواز و تخصیص منابع فرودگاهی به سرعت تامین می‌شود.
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) افزود: طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، پروازهای دیگری برای انتقال هموطنان در حال برنامه ریزی و هماهنگی است و همکاران نیز در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آماده ارائه تسهیلات فرودگاهی به بهترین وجه به این پروازها هستند.
بر اساس این گزارش، در ساعت ۰۷:۰۹  امروز (سه شنبه) دهم اسفند ماه پرواز فوق العاده IR3512 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مبدا لهستان و همراه با ایرانیان مقیم اوکراین در شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) به زمین نشست
این پرواز با پیگیری وزارت امور خارجه و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری برای بازگشت هموطنان ایرانی مقیم اکراین به کشور انجام گرفته بود و تعداد ۱۰۰ نفر از دانشجویان و هموطنان مقیم اکراین از طریق لهستان به کشور بازگردانده شدند.

  • نویسنده :
  • منبع :