19 دی: وزیر نیرو گفت: ما مدیران استانی را پشتیبانی و تقویت می کنیم تا بتوانند پروژه های مصوب سفرهای استانی را اجرایی کنند.
علی اکبر محرابیان ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهر گرگان با تبریک حلول ماه شعبان اظهار کرد: متأسفانه ما با حجم وسیعی از پروژه های نیمه تمام طرف هستیم که متأسفانه بسیاری از این پروژه ها طی سال های گذشته شرایط مناسبی را طی نکرده است و مهم ترین برنامه و هدف سفر ما شناسایی و اولویت بندی پروژه های نیمه تمام به همراه شروع برخی از پروژه های اضطراری دیگر در دستور کار قرار دهیم.
وی به فواید سفرهای استانی هیئت دولت اشاره کرد و افزود: در سفرهای استانی کل دولت بر روی مسائل یک استان متمرکز می شود و به صورت پیشنهادهایی که از قبل آمده مسائل مورد بررسی می گیرد و پس از بازدید میدانی در استان موردنظر مصوب می شود و در دستور کار دولت قرار می گیرد.
وزیر نیرو با بیان اینکه عملیات اجرایی مصوبات سفر هیئت دولت بر عهده مدیران، کارشناسان و پیمانکاران استانی است، ابراز داشت: ما مدیران استانی را پشتیبانی و تقویت می کنیم تا بتوانند پروژه های مصوب سفرهای استانی را اجرایی کنند.
محرابیان با بیان اینکه در خصوص سفر هیئت دولت به استان گلستان، چندین جلسه در سطح وزارت نیرو برگزار شد که ماحصل آن حدود 17 مصوبه بوده است، تصریح کرد: با اجرای به موقع این مصوبات بخش قابل توجهی از مشکلات استان گلستان در حوزه آب، برق، فاضلاب برطرف خواهد شد.
وی مصوبات سفر هیئت دولت به استان گلستان را مطلوب خواند و یادآور شد: در صورتی که مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان به موقع اجرا شود بخش قابل توجهی از مشکلات استان مرتفع خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :