19 دی: مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش قم عنوان کرد: با توجه به تغییر وضعیت کرونایی، تمام مدارس دولتی و غیردولتی این استان باید به‌صورت حضوری فعالیت کنند.
غلامرضا رضایی مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش قم درگفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: با توجه به دستورالعمل مدیریت ستاد ملی کرونا و مصوبه ستاد استانی مقرر گردیده با توجه به وضعیت استان، تمامی واحدهای آموزشی قم دولتی و غیردولتی از هفته جاری فعالیت‌های خود را در ۲ گروه الف و ب به‌صورت حضوری آغاز کنند.
رضایی در ادامه از دانش آموزان تقاضا کرد: حضور در مدارس را جدی بگیرند و  اولیا نیز همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.
وی اظهار داد: آموزش حضوری بسیار مطلوب و شایسته‌تر از آموزش مجازی است و سرعت پیشرفت علمی دانش آموزان را به‌صورت فزاینده به پیش خواهد برد.
رضایی تاکید کرد: مدیران با تدبیر در همه مدارس استان دستورالعمل‌ های لازم بهداشتی را رعایت کنند و از دانش آموزان نیز انتظار داریم نسبت به رعایت شیوه‌نامه ‌های بهداشتی به ‌صورت متقابل اقدام کنند.
وی تصریح کرد: دانش آموزان با ماسک راهی مدرسه شوند و نسبت به رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی حساسیت لازم را داشته باشند.
رضایی با تاکید بر واکسیناسیون دانش آموزان، ابراز امیدواری کرد: سرعت انتقال بیماری کرونا کمتر و به صفر برسد تا دانش آموزان بانشاط هر چه بیشتر در واحدهای آموزشی حاضر شوند.
مدیر روابط عمومی آموزش ‌و پرورش قم افزود: دانش آموزان درمدارس حضوری فعال داشته باشند و مدیران نسبت به حضور آنان حساسیت‌ های لازم را مدنظر قرار دهند.

  • نویسنده :
  • منبع :