19 دی: مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی که به واسطه شیوع ویروس منحوس کرونا برای برخی خانواده ها ایجاد شده است از توزیع البسه و بن کارت خرید بین دانش‌آموزان نیازمند استان در آستانه آغاز سال جدید با همکاری و همیاری خیرین نیکوکار خبر داد.
علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: با توجه به کاهش درآمد خانواده های کم برخوردار متاثر از کرونا، تعداد 10 هزار البسه و یک میلیارد تومان بن خرید کالا از فروشگاه های جانبازان به همت خیرین محترم و اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان تهیه و در آستانه آغاز سال جدید در میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع‌ شد.
وی با اشاره به اینکه احسان و نیکوکاری یکی از آموزه‌های وحیانی و از مفاهیم پردامنه قرآنی است، افزود: بنیان اجتماعی مطابق قرآن کریم بر اساس "عدل" و "احسان" است لذا رواج دادن آن در میان مردم سبب شکل‌گیری جامعه متعادل و نزدیکی مردم به یکدیگر می‌شود و بسیاری از فقر و آسیب‌ها از آن جامعه  رخت بر می بندد.
مدیر کل آموزش و پرورش قم ضمن دعوت از خیرین محترم و موسسه های خیریه به همکاری، اظهار داشت: کسانی که علاقمند به مشارکت در این امر خیرخواهانه و خداپسندانه هستند می توانند کمک های خود را در اختیار آموزش و پرورش استان قرار داده تا بتوانیم خدمات بیشتری به دانش آموزان نیازمند و خانواده هایشان ارائه دهیم.

  • نویسنده :
  • منبع :