19 دی: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با صدور پیام تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله ری شهری بیان کرد: خدمات ارزشمند و مختلف در عرصه های علمی، سیاسی و اجتماعی و همچنین آثار ارزشمند قلمی و تربیت شاگردان موجب برجسته شدن آن روحانی انقلابی و با اخلاص بوده‌است.
به گزارش روز سه‌شنبه از پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید، در این پیام آمده‌است: خبر ارتحال عالم مجاهد آیت الله محمدی ری شهری (رحمت الله علیه) موجب تأثر و تأسف گردید.
پیام حاکیست: خدمات ارزشمند و مختلف در عرصه های علمی و سیاسی و اجتماعی از جمله خدمتگزاری حجاج بیت الله الحرام، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی، حضور اثر گذار در مجلس خبرگان و مناصب دیگر و همچنین آثار ارزشمند قلمی و تربیت شاگردان موجب برجسته شدن آن روحانی انقلابی و با اخلاص بوده است.
پیام ادامه یافته‌است:‌ اینجانب درگذشت این عالم متقی را به حوزه های علمیه، وابستگان محترم و همه ارادتمندان خصوصا اهالی متدین شهرری تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید مسالت می نمایم.
آیت‌الله محمد محمدی ری شهری نماینده تهران در دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در آخرین لحظات دوشنبه شب یکم فروردین ماه ۱۴۰۱ در ۷۶ سالگی در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) تهران به لقاء الله پیوست.

  • نویسنده :
  • منبع :