19 دی: جانشین فرماندهی انتظامی قم گفت: ۸۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق، در نخستین روز از نوروز ۱۴۰۱ در این استان کشف شد.
به گزارش روز سه‌شنبه از پایگاه خبری پلیس، سردار بهادر اسماعیلی در این خصوص بیان داشت: در راستای اجرای وظایف ذاتی و تحقق شعار سال، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی مستقر در مبادی ورودی و خروجی و محورهای مواصلاتی استان با اشراف اطلاعاتی و بهره گیری از سامانه های پایشی، موفق شدند ۲ دستگاه کامیون و ۲ دستگاه وانت سواری حامل محموله های قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.
وی افزود:در بازرسی از خودروهای توقیف شده، انواع کالای قاچاق خارجی از قبیل پارچه، لوازم خانگی، پوشاک و گوشی تلفن همراه هوشمند، دوچرخه، لوازم ورزشی و دیگر موارد کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
وی بیان داشت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع ذیصلاح شدند.
اسماعیلی با قدردانی از همیاری مردم شریف استان قم، ضمن اشاره به برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان کالا و ارز به صورت مستمر خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه اطلاعات خود را از طریق تلفن ۱۱۰ و همچنین پیشنهاد، انتقاد، شکایت و تقدیر از عملکرد کارکنان را از طریق سامانه ۱۹۷ مطرح و ما را در تامین نظم و امنیت بهتر و آسایش بیشتر شهروندان، یاری کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :