گروه خودروسازی سایپا، اولین پیش فروش یکساله ۵ محصول خود در سال جدید را در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مادران با دو فرزند و بیشتر از ۱۷ فروردین آغاز می کند.

به گزارش سایپانیوز، گروه خودروسازی سایپا، بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۱۹ آبانماه مجلس شورای اسلامی،پیش فروش یکساله خودروهای شاهین.جی، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا.اس را از ۱۷ فروردین ماه آغاز می کند.

ثبت نام برای طرح پیش فروش یکساله محصولات یاد شده ویژه مادران با دو‌ فرزند و بیشتر از ساعت ۹ صبح ۱۷ فروردین ماه به مدت دو روز و به صورت شبانه روزی است.

متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می‌توانند فرآیند ثبت نام در طرح مذکور را انجام دهند. بر این اساس زمان تحویل خودروها یکساله در نظر گرفته شده و از مهرماه سال جاری تحویل خودروهای شاهین و کوییک.آر انجام می شود.

در صورتی که تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه بیش از ظرفیت فروش باشد پس از برگزاری قرعه کشی، در صورت منتخب شدن امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه خودرو فراهم می‌شود و در غیر این صورت برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تائید سازمان‌های ذی ربط برسند، امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه میسر خواهد شد.

بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، یک خودرو ایرانی به انتخاب و به نام مادر و همچنین به قیمت کارخانه در هر نوبت ثبت‌نام برای یک مرتبه، تحویل داده خواهد شد.

لازم به ذکر است که متقاضیان تا زمان برگزاری قرعه کشی و اعلام منتخبین، هیچگونه وجهی واریز نخواهند کرد.


  • نویسنده :
  • منبع :