19 دی: مدیر حوزه‌های علمیه، با صدور پیامی هتک حرمت به حریم قدس رضوی و تعرض به سه روحانی را در مشهد مقدس محکوم کرد.
به گزارش مرکز خبر حوزه، در پیام آیت‌الله علیرضا اعرافی آمده است: خبر هتک حرمت حریم قدس رضوی و تعرض و سوءقصد به سه نفر از روحانیون فاضل باسابقه درخشان جهادی در سومین روز از ماه مبارک رمضان موجب تاسف و تاثر شد.
در این پیام افزوده شده است: اینجانب ضمن محکومیت این حادثه تروریستی، به خانواده آن شهید والامقام تبریک و تسلیت گفته و از مسئولین امنیتی و قضایی اقدام سریع و همراه با دقت در برخورد قاطع با عوامل آن را خواستارم.
این پیام حاکی است: ان شاءالله خداوند متعال این مجاهد خستگی ناپذیر را در اعلی علیین و در جوار اولیای الهی و ائمه معصومین(ع) جای داده و به خانواده ایشان آرامش قلبی همراه با اجر فراوان و پایدار مرحمت نموده و شفای عاجل و کامل به مجروحان حادثه عنایت فرماید.
بر اساس این گزارش، ظهر روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین ماه جاری، یک فرد ضارب در صحن جامع پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر امام رضا(ع) با سلاح سرد(چاقو) به ۳ روحانی حمله کرد که در پی این حادثه دو روحانی مضروب و به بیمارستان منتقل شدند و حجت‌الاسلام اصلانی یکی دیگر از روحانیان مضروب، پیش از انتقال به بیمارستان، بر اثر شدت جراحات وارد شده، به شهادت رسید. 

  • نویسنده :
  • منبع :