19 دی: فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: هویت اصلی ضارب حادثه حرم را باید دستگاه‌های امنیتی که مشغول کار اطلاعاتی هستند، اطلاع‌رسانی کنند اما قبل از اطلاع‌رسانی باید ابعاد دقیق ماجرا مشخص شود.
محسن داوری در حاشیه برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید حجت‌الاسلام اصلانی، شهید حادثه حرم، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همانطور که در رسانه‌ها گفته شده، کسی که خود را به سلاح سرد تجهیز کرده و وارد حرم مطهر شده، پس از ساعاتی که در حرم تردد داشت، به این سه روحانی برخورد کرده و هر سه نفر را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد که یکی از آن‌ها به شهادت می‌رسند و ۲ روحانی دیگر تحت درمان هستند.
وی اضافه کرد: بلافاصله پس از اینکه فرد توسط زائرین و عوامل حاضر در صحنه دستگیر می‌شود، تحت تعقیب قرار می‌گیرد و اقدامات اطلاعاتی لازم جهت مشخص شدن ابعاد مختلف قضیه در دست بررسی است. هویت ضارب مشخص است و پس از بررسی‌های مورد نظر اطلاع‌رسانی کامل در این خصوص انجام خواهد شد.
داوری در مورد وضعیت دیگر روحانیون مجروح این حادثه گفت: وضعیت روحانی دوم که به شدت مجروح شده تا به امروز پایدار بوده است. البته هنوز وضعیت به شکل کامل قابل پیش‌بینی نیست و درمان ادامه دارد.

  • نویسنده :
  • منبع :