19 دی: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با تعیین شروطی برای وزیر بهداشت، سوال خود را که درباره اقدامات صورت گرفته برای توزیع عادلانه پزشک و امکانات درمانی در سطح کشور بود به رای نمایندگان مجلس نگذاشت.
سیدمحمد مولوی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس، سوال خود از وزیر بهداشت و درمان را در خصوص اقدامات صورت گرفته برای توزیع عادلانه پزشک و امکانات درمانی در سطح کشور و مناطق محروم و برنامه های آتی این وزارت خانه در این حوزه را طرح کرد و پس از استماع توضیحات وزیر بهداشت با تعیین شروطی از به رای گذاشتن سوال خود منصرف شد.
مولوی تاکید کرد: وزارت بهداشت باید ظرف یک ماه آینده برنامه ای به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای تامین پزشک و امکانات درمانی در ۱۰ استان محروم کشور تهیه کرده و گزارش آن را به کمیسیون بهداشت ارائه دهد. از سوی دیگر وزیر بهداشت باید ظرف یک ماه آینده به همراه کلیه معاونان خود در شهرهای آبادان و خرمشهر و سایر مناطق محروم استان خوزستان حضور یابند.
نماینده آبادان گفت: به دلیل اقدامات خوب این وزارت خانه در کنترل بیماری کرونا و کاهش آمار فوتی ها با قول وزیر برای انجام شروط تعیین شده، بنده سوال خود را به رای نمی گذارم.

  • نویسنده :
  • منبع :