19 دی: رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در راستای تحقق شعار سال هر ماه یکی از کارخانجات و شرکت های ورشکسته استان تهران به چرخه تولید باز می گردد و زمینه تولید آنان در حال فراهم شدن است.
علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان ظهر امروز هشتم اردیبهشت ماه در حاشیه افتتاح خط جدید تولید کره و بستنی کارخانه شیر وارنای ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شده از جمله برنامه‌هایی که در این راستا داریم و امروز هم همکاران ما پیگیری و دنبال می کنند این است که گام های موثری را برای رفع موانع برداریم و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
وی ادامه داد: یکی از برنامه‌ های مجموعه دادگستری استان تهران این است که هر ماه یکی از کارخانجات و شرکت های ورشکسته به چرخه تولید بر می‌گردد و زمینه تولید آنان در حال فراهم شدن است.
رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: امیدواریم با سرعت بیشتری کارها رو به جلو سوق داده شود تا وضعیت کارخانجات ورشکسته به سرانجام مطلبی برسد.
القاصی مهر بیان کرد: با پیگیری هایی که در اداره تصفیه امور ورشکستگی و ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان دنبال می‌شود، کارخانه سامان کاشی بروجرد احیا و در حال فعال شدن است که با ظرفیت ۶۰ نفر مشغول بکار شدند و امیدواریم تا پایان ماه حدود ۳۰۰ نفر مشغول بکار شوند و ظرفیت تولید این کارخانه به حداکثر برسد.
وی افزود: کارخانه شیشه لرستان هم از حالت ورشکستگی خارج شده و در حال حاضر ۲۰۲ نیز در این کارخانه به طور مستقیم مشغول به کار هستند.
رئیس دادگستری استان تهران ضمن بیان اینکه کلیه شرکت‌ها و کارخانجاتی که دچار توقف و یا تعطیلی و بعضا حکم ورشکستگی آنها صادر شده تحت نظارت تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران قرار دارند وضعیت آنها پیگیری می‌شود، گفت: تمام تلاش ما بر احیای واحد های تولیدی و کارخانجات است که با نگاه نو و حمایت از تولید می توان این واحدهای تولیدی را به چرخه تولید برگردند.
پیش از این؛ پنجم خردادماه سال گذشته فاز نخست کارخانه لبنیات وارنا مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود.

  • نویسنده :
  • منبع :