19 دی: فرزند رئیس مجلس با رد ادعاهای مطرح شده درخصوص اینکه داماد خانواده قالیباف ملکی در ترکیه خریده است، گفت: هر فردی سند ملکی به نام این افراد در ترکیه پیدا کرد آن ملک برای خودش ولی اگر غیر از این بود باید مطابق قانون با آنها برخورد شود.
در پی ادعای برخی رسانه‌های وابسته به سعودی و یک نماینده سابق مجلس مبنی بر خرید ملک توسط داماد رییس مجلس در ترکیه، الیاس قالیباف در گفت و گو با تسنیم، این ادعا را تکذیب کرد و با ارائه تصویری از گذرنامه آقای بحیرایی گفت: پروژه‌سازان به دروغ اخباری را درباره خرید ملک در ترکیه منتشر کردند که تمام امضا های آن جعلی است. این جعل به قدری ناشیانه بود که حتی فامیل آقای بحیرایی که با لاتین در سند آنها نوشته شده اشتباه و مغایر با گذرنامه اصلی است.
الیاس قالیباف تاکید کرد: احتمالاً اسم پدر آقای بحیرایی را هم از اطلاعات شخصی ایشان پیدا کردند که این مسئله، پروژه بودن این تخریب‌ها را بیشتر نشان می‌دهد در حالی که ایشان تاکنون به ترکیه نرفته‌اند که بخواهند ملکی بخرند. مشخص است که یک سری دروغ را کنار هم گذاشته‌اند تا آقای قالیباف را تخریب کنند.
وی در ادامه گفت: هر فردی سند ملکی به نام این افراد در ترکیه پیدا کرد آن ملک برای خودش ولی اگر غیر از این بود باید مطابق قانون با آنها برخورد شود. امضاهای این افراد که نزد ما موجود است و همچنین کلمه بحیرایی در گذرنامه با آنچه در سندهای جعلی منتشر شده متفاوت است و با آنها مغایرت دارد.
فرزند رئیس مجلس درباره برخی احتمال‌ها مبنی بر شکایت از وحید اشتری گفت: درباره موضوع آقای اشتری ابتدا باید توسط دستگاه های امنیتی مشخص شود، پشت پرده پروژه‌ای که از آن استفاده کرده چه کسانی هستند. شکایت از اشتری آدرس غلط است و باعث می‌شود درباره شبکه اصلی طراح این پروژه تعیین تکلیف نشود.

  • نویسنده :
  • منبع :