19 دی: فرمانده مرزبانی ناجا از کشف یک تن و ۴۶۳ کیلو گرم تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر در سواحل مکران خبر داد.
سردار احمدعلی گودرزی درباره کشف این محموله اظهار کرد: چندی پیش مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه دریایی کلات چابهار در محدوده سواحل مکران مطلع شدند. مرزداران به منظور کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، این نواحی را تحت پوشش خود دارند و در همین راستا عملیات دقیقی را برنامه‌ریزی کردند و اقدامات کنترلی را افزایش دادند.
وی با بیان اینکه رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: دریابانان در این عملیات یک دستگاه خودرو لندکروز را توقیف کردند و مقدار یک تن و ۴۶۳ کیلو گرم تریاک از این خودرو کشف شد.
سردار گودرزی درباره دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر گفت: قاچاقچیان از محل متواری شدند بر همین اساس عملیات مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.
وی در پایان با بیان اینکه در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین یکی از برنامه‌های مجموعه مرزبانی، برقراری امنیت پایدار جهت انجام فعالیت‌های قانونی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... در مناطق مرزی است، گفت: مبارزه با پدیده شوم قاچاق موادمخدر با جدیت از سوی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل مرزنشینان در دستاوردهای مرزبانی، ضروری است همکاری و تعامل تنگاتنگ بین مرزنشینان و مرزداران همواره برقرار باشد.

  • نویسنده :
  • منبع :