19 دی: در آستانه عید سعید فطر، دو نیکوکار قمی، حمایت از هزار و ۱۰۰ یتیم و فرزند محسنین را با پرداخت ماهانه ۱۳۵ میلیون تومان برای مجموع آن‌ها به عهده گرفتند.
در پی مراسم افطاری ویژه ای که برای ۱۰۰ نفر از ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قم با عنوان ضیافت کریمانه رمضان در مجتمع فرهنگی حضرت معصومه(س) برگزار گردید، بلافاصله یک خیر اعلام آمادگی خود را برای پرداخت سرانه یکصد هزار تومان در ماه برای هر یتیم و فرزند محسنین اعلام کرد.
آخرین خبر از انتشار این عکس‌های بابرکت، حاکی از آن است که دو خیر قمی دیگر نیز به عنوان عیدی عید سعید فطر، حمایت از ۱۱۰۰ فرزند یتیم و محسنین را با پرداخت سرانه‌های ماهانه ۱۰۰ و ۱۵۰هزار تومان به عهده گرفتند.
شایان ذکر است یکی از این دو خیر نیکوکار حمایت از ۶۰۰ فرزند با پرداخت ماهانه ۶۰ میلیون تومان و حامی دیگر نیز حمایت از ۵۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین را با پرداخت ماهانه ۷۵ میلیون تومان برای مجموع آنها قبول کردند.
همه مردم نیز می‌توانند حتی با سرانه ماهانه ۵۰ هزار تومان، در این کار خیر و خداپسند شرکت کنند و برای این کار فقط کافیست عدد ۱ را به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۵ پیامک کنند تا کارشناسان اکرام ایتام و محسنین با آنها تماس بگیرند.

  • نویسنده :
  • منبع :