19 دی: فرمانده انتظامی بندرعباس از شناسایی یک انبار بزرگ احتکار روغن خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: با شناسایی و بازدید از این انبار ۱۷ هزار و ۷۰۸ قوطی روغن خودرو کشف شد.
سرهنگ تیمور دولتیاری یکشنبه شب با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: در پی بروز نوسانات اخیر بازار و سوء استفاده عده ای سودجو از وضعیت موجود، شناسایی عاملان احتکار کالاهای اساسی و مصرفی در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.
وی در تشریح این عملیات، گفت: مأموران انتظامی پاسگاه ایسین روز گذشته حین گشت زنی در حوزه استحفاظی یک انبار احتکار کالا را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.
سرهنگ دولتیاری بیان داشت: مأمـوران با بررسی موضوع و حصول اطمینان با هماهنگی و اخذ مجوز قضائی و با همکاری یگان امداد شهرستان به همراه نماینده سازمان صمت به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر تعداد ۱۷ هزارو ۷۰۸ قوطی و بطری یک تا چهار لیتری روغن موتور احتکار شده را کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی بندرعباس ارزش این محموله احتکاری کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال و تلاش برای دستگیری عاملان احتکار ادامه دارد.

  • نویسنده :
  • منبع :