19 دی: طبق جزئیات جدید در خصوص دستگیری یک خانم در منطقه لتیان، پس از متوقف کردن خودرو توسط ماموران انتظامی، دو سرنشین خانم خودرو اجازه تفتیش ماشین را به ماموران نمی‌دهند و با زیر گرفتن یکی از ماموران نیروی انتظامی که منجر به آسیب به این فرد می شود از محل متواری می شوند.
خبرگزاری قوه قضائیه (میزان) نوشت: طبق جزئیات جدید در خصوص دستگیری یک خانم در منطقه لتیان، پس از متوقف کردن خودرو توسط ماموران انتظامی، دو سرنشین خانم خودرو اجازه تفتیش ماشین را به ماموران نمی‌دهند و با زیر گرفتن یکی از ماموران نیروی انتظامی که منجر به آسیب به این فرد می شود از محل متواری می شوند.
در پی انتشار تصاویری از نحوه دستگیری یک خانم در حوالی منطقه لتیان در فضای مجازی و حواشی ایجاد شده پیرامون این موضوع، اطلاعات کسب شده از سوی خبرنگار میزان حاکی از این است که حدود ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۱۵/۲/۱۴۰۱ در جریان اجرای ایست بازرسی توسط کلانتری ۱۶۵ منطقه لتیان، ماموران انتظامی به یک دستگاه خودروی تیبا سفید مظنون شده و دستور توقف خودرو به دلیل انجام حرکات مخاطره‌آمیز را صادر می‌کنند.
پس از متوقف کردن خودرو توسط ماموران انتظامی، دو سرنشین خانم خودرو اجازه تفتیش ماشین را به ماموران نمی‌دهند و با زیر گرفتن یکی از ماموران نیروی انتظامی که منجر به آسیب به این فرد می شود از محل متواری می شوند.
سرانجام بعد از تعقیب و گریز، خودروی مذکور مجدد توسط پلیس متوقف می‌گردد.
بنابراین گزارش، سرنشینان خودرو مجددا از محل به صورت پیاده متواری می‌شوند که در نهایت یکی از سرنشینان خودرو دستگیر می‌شود که در حین بازداشت و انتقال او به کلانتری اقدام به زمین انداختن خود می‌کند.
براساس گزارش‌های دریافتی، سرنشینان خودرو در زمان دستگیری حالت عادی نداشتند و در جریان بازرسی از خودرو آن‌ها نیز مقادیری مواد مخدر کشف شده است.
گفتنی است، متهمان مذکور سرانجام نیز با سپردن خودروی خود به عنوان وثیقه آزاد شدند و اطلاعات منتشر شده مبنی بر اینکه علت توقف این خودرو صرفا تخلفات رانندگی بوده کاملا کذب و به دور از واقعیت است.

  • نویسنده :
  • منبع :