19 دی: نماینده مردم شهرستان های ایذه و باغملک در مجلس گفت: مردم ایذه در اعتراض به گرانی‌ها تجمع کردند و مطالباتی داشتند که با تدبیر شورای تامین استان و شهرستان موضوع ختم به خیر شد.
عبدالله ایزدپناه در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: فضای شهرستان ایذه در حال حاضر آرام است. طبیعی است که بعد از اعلام گرانی آرد و دیگر اقلام غذایی تعدادی از مردم شهرستان ایذه تجمع کنند و مطالباتی داشتند که با تدبیر  شورای تامین استان و شهرستان موضوع ختم بخیر شد.
وی ادامه داد: اعتراضات مردم ایذه مسالمت آمیز بوده است و با پادرمیانی نیروهای انتظامی به خوبی پایان یافت. طبق آخرین تماسی که با فرماندار شهرستان ایذه داشتم آرامش در این شهرستان برقرار است. طبیعی است که مردم از گرانی ها ناراحت شوند و به شکلی آرام و منطقی اعتراض هایی داشته باشند.  
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس عنوان کرد: تعدادی از جوانان شهرستان ایذه بر اثر غفلت و تحریک به سمت یکی از مساجد این شهر سنگ پرانی کردند که البته داخل مسجد کسی نبوده و خالی بوده است. آتشی هم در کنار این مسجد روشن کرده بودند. تعدادی از شیشه های مسجد شکسته شده که مشکل خاصی نبوده است. سه نفر از این جوانان که به سمت مسجد سنگ پرانی کرده اند بازداشت شده‌اند که باید مورد بازجویی قرار بگیرند که آیا این اقدام شان عمدی بوده یا تحریک شده‌اند.  

  • نویسنده :
  • منبع :