19 دی: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم از کشف و پلمب انبار روغن احتکار شده به ارزش ۹ میلیارد ریال در قم داد.
مهدی ریاضی عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه طی گزارش‌های واصله در زمینه احتکار روغن جامد در یک واحد صنفی سوهان پزی، این موضوع مورد پیگیری قرار گرفت، اظهار داشت: تیم مشترک تعزیرات حکومتی استان قم به همراه بازرسان دستگاه‌های متولی امر نظارت بر بازار در قم به محل این واحد صنفی اعزام شدند.
ریاضی افزود: پس از بازرسی‌های صورت گرفته از این واحد صنفی، تعداد ۱۱۵۶ عدد حلب روغن جامد ۵ کیلوگرمی و ۴۶۵ عدد حلب روغن جامد ۱۶ کیلوگرمی به ارزش تقریبی ۹ میلیارد و ۱۵۷ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال کشف شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم ادامه داد: محل این واحد صنفی پلمب و پرونده‌ای نیز تشکیل و برای رسیدگی به شعب اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان قم ارجاع شد.
وی همچنین ابراز داشت: روز گذشته نیز در پی گزارشات واصله مبنی بر احتکار کالا و قاچاق کالا، گشت مشترک تعزیرات حکومتی قم با همراهی پلیس امنیت اقتصادی و اماکن نیروی انتظامی، بازرسان اتاق اصناف، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صمت به آدرس‌های اعلامی مراجعه کردند که پس از بازدید و بررسی، مقادیر قابل توجهی مواد غذایی به علت عدم اعلام موجودی کالاها در سامانه جامع انبارها کشف و محل احتکار با توجه به افزایش اختیارات اخیر سازمان تعزیرات حکومتی توسط سران قوا تا اطلاع ثانوی پلمب و اجناس محل اختفاء کالای قاچاق نیز توقیف و تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد.

  • نویسنده :
  • منبع :