19 دی: مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش قم گفت: به علت آلودگی هوا تمام مدارس استان قم در شیفت بعداز ظهر روز سه شنبه تعطیل شد.

غلامرضا رضایی در گفتگو با مهر، اظهار داشت: بنا به اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای استان قم با توجه به میزان غلظت ذرات گرد و غبار تمامی مدارس استان قم در همه مقاطع در شیفت بعد از ظهر امروز سه شنبه تعطیل است.

رضایی بیان داشت: دانش آموزان قمی می‌توانند با حضور در منازل، آموزش‌های خود را از طریق فضای مجازی دنبال کنند.

وی ادامه داد: تمامی امتحانات داخلی دانش آموزان نیز امروز برگزار نخواهد شد و به زمان دیگری موکول می‌شود که از طریق مدیران مدارس استان به دانش آموزان اطلاع رسانی می‌شود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش قم عنوان داشت: تصمیم گیری برای چگونگی فعالیت مدارس در اینگونه شرایط با ستاد مدیریت بحران استان قم است و آموزش و پرورش تصمیم گیر نهایی نیست و فقط یک عضو از این ستاد است.

هوای قم امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه پایش کیفی هوای کشور در وضعیت خطرناک قرار داد و شاخص آلودگی هوا به عدد ۳۱۲ رسیده است.
توصیه می‌شود تمامی گروه‌های حساس شامل کودکان و بزرگسالان، بیماران قلبی و عروقی و تنفسی با توجه به افزایش ذرات گرد و غبار در هوای شهر قم باید از قرار گرفتن در هوای آزاد خودداری کنند.
  • نویسنده :
  • منبع :