19 دی: امام جمعه دهلی با بیان اینکه همه مسلمانان با هم به خاطر توحید مرتبط هستند ولی رابطه هند و ایران یک رابطه ریشه دار است گفت: ایران در دنیا تنهاترین کشوری است که در راستای اتحاد اسلام و مسلمانان تلاش می‌کند و به این خاطر از ایران بسیار سپاسگزار هستم.
به گزارش روابط عمومی تولیت آستان حضرت معصومه، سید احمد بخاری در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی با بیان اینکه رابطه ایران و هند مربوط به دیروز و امروز نیست اظهار داشت: پدر من هم به رابطه ایران پشتکار داشت و حساس بود و من نیز امروز برای گسترده‌تر کردن آن رابطه قدیمی در ایران هستم.
وی با بیان اینکه همه مسلمانان با هم به خاطر توحید مرتبط هستند ولی رابطه هند و ایران یک رابطه ریشه دار است افزود: ایران در دنیا تنهاترین کشوری است که در راستای اتحاد اسلام و مسلمانان تلاش می‌کند و به این خاطر از ایران بسیار سپاسگزار هستم.
امام جمعه دهلی بیان داشت: ما مشاهده می‌کنیم که مردم و مسئولان ایران چقدر برای مسلمانان در سراسر جهان و همچنین مسلمانان هندوستان دلسوزی می‌کنند و قدردان این دلسوزی‌ها و همدردی‌ها هستم.
بخاری ادامه داد: امروز در این حرم مقدس و به برکت این زیارت برای همه انسان‌های مظلوم زمین دعا می‌کنم تا به برکت این مکان مقدس مشکل‌های انسان‌ها برطرف شود و از شما هم تقاضا می‌کنم که برای مشکل‌های مسلمانان به ویژه مسلمانان مظلوم هند دعا کنید زیرا در این مکان مقدس دعا به استجابت نزدیک‌تر است.

  • نویسنده :
  • منبع :