19 دی: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه تلخ ریزش ساختمان متروپل گفت: بازیکنان صنعت نفت آبادان برای بازسازی روحیه مردم وارد میدان شدند.
علیرضا منصوریان روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا در محل ساختمان متروپل آبادان افزود: متاسفانه آبادان پس از وقوع این حادثه از لبخند افتاده است و حداقل تا سه ماه آینده کسی در این شهر نمی‌خندد.
وی با بیان اینکه پس از یک سال حضور در این شهر به خوبی ناراحتی روحی مردم را درک می‌کنم، ادامه داد: برای بازسازی روحی مردم آبادان بازیکنان تیم صنعت نفت از ابتدای وقوع حادثه در بین مردم حاضر شدند و من هم چند شب برای بررسی وضعیت آواربرداری به محل آمدم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از هر عشیره عرب و خوانین لر یک نفر در این حادثه جان باخته و هنوز تعدادی زیر آوار هستند.
وی افزود: هر یک از بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان با خرید نیاز امدادگران نظیر ماسک، دستکش و آب سعی دارند به عملیات امدادرسانی و آواربرداری کمک کنند.
منصوریان گفت: هم اکنون شهروند آبادان هستم و سعی دارم با حضور در کنار مردم، تیم‌های امدادی و تمام افرادی که در حال خدمت رسانی هستند، به آنها انرژی و روحیه دهم.
مسببان حادثه متروپل از هر ارگانی باید مجازات شوند
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه حادثه متروپل، بسیار عجیب و ناگوار بود، افزود: مسببان این حادثه باید پیدا شوند و کلیه کسانی که در این تخلف، سهیم بوده‌اند باید با آنها برخورد شود.
وی با اشاره به اینکه این تخلفات کمتر در تهران دیده می‌شوند، گفت: شیطان سراغ هر کسی می‌رود شاید اگر برای من هم این بستر فراهم باشد تخلف کنم از این رو باید از بروز چنین تخلفاتی پیشگیری شود.
منصوریان حادثه ساختمان متروپل را یک اتفاق جهانی دانست و بیان کرد: افرادی که در این حادثه سهیم بوده‌اند باید به اشد مجازات محکوم شوند.
وی افزود: آبادان پس از جنگ تحمیلی و قطعنامه ۵۹۸ دست نخورده است لذا از رییس جمهور انتظار دارم توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشد.
سرمربی صنعت نفت آبادان با تاکید بر لزوم رسیدگی به فاضلاب این شهر گفت: بوی بد فاضلاب برای مردم شهر آزاردهنده است.
وی افزود: بخش عمده‌ای از بنزین کشور در آبادان تولید می‌شود و باید به اندازه یک دهم آن در این شهر هزینه شود.
منصوریان، با بیان اینکه شهر آبادان وضعیت مناسبی ندارد، ادامه داد: مردم این شهر در دوران دفاع مقدس شهید دادند و لازم است به اندازه بخش اندکی از این ایثارگری‌ها به آنها رسیدگی شود.
وی افزود: شاید این اتفاق یک تلنگر بوده تا مسوولان توجه بیشتری به این شهر مظلوم داشته باشند.

  • نویسنده :
  • منبع :